2013. augusztus 1., csütörtök

TÖRTÉNETI ÉS JELENTKEZÉSI MANKÓ

Kedves jelentkezők!


Itt az idő, hogy egy kis mankót adjunk nektek a történethez, mert már több telefon érkezett (pro és kontra) az előtörténettel kapcsolatban. Sokan értik, de bizony olyanok is akadnak, akiknek ködös volt a novella. Így egyértelműsítünk néhány dolgot. Az egyik az, hogy a történet végkimenetele a fontos számotokra. Hogy ki-mit ért meg belőle, azon nem tudunk segíteni, de történet végpontja fontos. Létezik egy klán Dél-Ynev városállamai között Draggaris városában. Ez az EZERSZEM KLÁN. A játékosok kaszti besorolásuk alapján az egyes szekciókba kerülnek automatikusan. 3 szekciót határoztunk meg az általános tagozódás alapján:
  1. VARÁZSHASZNÁLÓK, INTRIKUSOK, POLITIKUSOK
  2. KÉMEK, TOLVAJOK, FEJVADÁSZOK, KALANDOROK
  3. HARCOSOK, ZSOLDOSOK, BÉRGYILKOSOK
A klán 3-as tagozódása, adja stabilitását. Az egyes szekcióknak vezetőik vannak, míg a klán élén áll annak tejhatalmú vezetője. A történetből kiderül, hogy a vezető, Tzuir, halott. Mivel egy év telt el halála óta és azóta a klán egyre szétziláltabb. A közös érdek azt diktálja, hogy a cselekedjenek, ha szeretnének fennmaradni az alvilági küzdelmek könyörtelen világában. Az EZERSZEM KLÁN, mint a történetben olvasható, még a legnagyobb a városban, mely az idők folyamán a többi alvilági céh, vagy csoport főlé magasodott, azokat leigázva. Számos ellenség lesi,várja a pillanatot, hogy leszámolhasson a klánotokkal. Így cselekedni kell! Az sem titok, hogy a szekciók között is kiélezett a küzdelem a vezető posztért, sőt belső viták miatt az egyes csoportokban sem adott a kis főnök. Azért küldik a klánszekciók a kiválasztott DELEGÁCIÓIKAT a régi vezető hatalmának forrásához, hogy azok kis főnököket, majd a 3 kiválasztottból egy nagy klánvezért válasszanak. Máskülönben akár hónapok alatt nyomtalanul szétzilálhatják, az eddig felépített hatalmat. Nos, a közös jó érdekében kénytelenek a delegációk útra kelni a játék IN-es helyszínére. Hogy kik lesznek a vezetők, vagy ki lesz a klánvezér? Az már a játékon/játékosokon múlik! Érdemes, ha szükséges több alkalommal is elolvasni a történetet, hogy újabb és újabb apróságokat fedezzetek fel benne.... van mit!

Gyakorlatban, kérünk mindenkit, hogy az alvilági történethez igazítsa a karakterét! (Kivétel az előre leegyeztetett NPC-k, játékosok!) Ide most nem igazán illenek a nemes lelkű lovagok, vagy a térképészettel és helytörténettel foglalkozó Krad papok. De nyilván ez már kiderült... A karakteralkotásnál és előtörténet írásnál arra kérünk benneteket, hogy az a klán alvilági történetéhez kapcsolódó legyen!  

Idézet az ALAP INFORMÁCIÓK oldalról: "Az előtörténet ne legyen több 12-es Times New Roman betűtípussal, mint fél oldal. Tartalmazza a karakter, az előtörténethez és az abban szereplő klánhoz fűződő kapcsolatát. Jelölje, hogy a klán 3-as besorolásában (varázshasználók / tolvaj-fejvadászok / harcosok) hova tartozik, és/vagy, azt is ha más a klán életén kívül eső szerepet szeretne alakítani. Az előre megbeszélt NPC-k is jelezzék, hogy milyen szerepet vállaltak!"

A karakteralkotási és leadási határidőt, a MÁGIARENDSZER 3.0 csúszása miatt kicsit meghosszabbítjuk! 

AZ ÚJ ELŐTÖRTÉNET LEADÁSI HATÁRIDŐ: 2013. 08. 08. csütörtök éjfél. 

Ez nem jelenti azt, hogy amíg lehet várjatok! Ha lehet máris küldjétek a hátereket, hogy feltérképezhessük a qvestek szövevényes fonalait. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na mit gondolsz...? Írd le, így megtudjuk mi is!