Generálszervezői meeting és tervezés a Lumina Cornu klubtermében. A képen: Aspin és Agnus |
DOLGOZUNK
Az elmúlt
hetekben a „segítségkérő” poszt óta nem írtunk sokat a játékról, néhány fb
posztot kivéve, amit az event oldalára kiraktunk. Nos azért, mert közben folyik
a munka. Még gyorsan letudtuk a nyári szezon utolsó 3+1 kalózpróbás
restanciáit, majd szinte azonnal előtérbe kerültek a LUMINA LARP projectek. Van mit
csinálni az tuti!
DESIGN
Nyilván ez a
szembetűnő, hogy igyekszünk egyre profibb külsőt ölteni. Szeretnénk, ha a
LUMINA LARP méltó módon tudná képviselni a hazai larper életet, akár külföldön
is. Ehhez persze az is kell, hogy időről-időre felülvizsgálva a munkánkat
tudjunk szembenézni, azzal, ami nem jó. 2013-ban talán arra volt idő, hogy némileg
rendezzük a LUMINA LARP BLOG felépítését. A külsőt viszont az akkor készített
animáció szabta meg. Idén egy kicsit több munkával, de létrehoztunk egy szebb
blog felületet, ami reményeink szerint időtálló lesz. Idén sokat köszönhetünk Urbán
Viki grafikusunk tehetségének, aki profibbnál-profibb plakátokkal és grafikai
megoldásokkal teszi vállalhatóvá, sőt vizuálisan élvezhetővé elképzeléseinket.
Ez itt a reklám helye! Az Urbán Grafika szívesen segít nektek is, ha ilyen
szolgáltatásra van szükségetek. Mi a maximális elégedettség mellett, csak ajánlani
tudjuk!
Ez az első megjelenő plakátrészlet, amiből már kiderül néhány dolog. Pl.: ott lesznek a larpon a 2014-es "avatarok". |
TÖRTÉNET
A játék
történetét, igazából hozzátok igazítottuk. Emlékeztek még erre a SZAVAZÁSRA?
Ezt közvetlenül a 2013-as tábor után raktuk ki annak érdekében, hogy a frissen
szerzett élményektől vezérelve és a lendületeteket felhasználna, szavazzatok,
hogy milyen stílusú játékot szeretnétek 2015-ben. Az opciókat sem hasraütés szerűen
írtuk ki, hanem odafigyeltünk arra, amit mondtatok a játék közben/után. Az
összegyűjtött igényeket soroltuk, illetve kínáltuk fel számotokra. Igaz, hogy
nem túl sok szavazat érkezett, de annak többsége egy urbánus, azaz helyi,
települési legendát javasolt a történetnek. Ez alapján az első gondolat, már
2013. szeptember-októberében megszületett. Az elsőt követte az átdolgozott
második, majd kicsit később (2014. október) a harmadik story. Utóbbinak
átdogozott változata kerül elétek augusztus végén. Tartva az ígéretünket egy
kis falut fogunk felépíteni, ahol a település életét kell a játékosoknak
megjeleníteni és egy helyi „legenda” kibogozása lesz a cél. Napok múlva (07.17. - péntek),
remélhetőleg a határidőt tartva, be tudjuk mutatni a hangulatkeltő novellát,
melyet John J. Sherwood a Hőseposz és más nagysikerű M.A.G.U.S. művek szerzője
készít. Történetünk alakításában továbbá részt vesznek a mai M.A.G.U.S. irodalom
elismert tagjai, mint Jan van den Boomen, vagy Eric van Dien. Innen is nagy
köszönet a támogatásukért!
SZABÁLYOK
Ezen a fronton is nagy munkában vagyunk! Mint
kiderült a szabályrendszerek megjelenésének első határidejét nem sikerült
tartanunk, de reményeink szerint július ~20-a környékén ezek is megjelenhetnek.
Itt is óriási szerencsénk van, mert larp tanácsadóink, Kildar és Sonir nagy
hévvel és szakértelemmel igyekeznek megtalálni rendszereink gyengepontjait. Köszönjük!
Találtunk is jó néhány rést a pajzson, melyet most tapasztgatunk be. A
rendszereket nem kezdtük teljesen a nulláról, mert a 2013-as már egészen
használható képet mutatott, inkább sok apró változás várható a kasztok részleteiben.
Változik a töltési metódus, egy kicsit több lehetőséghez jutnak a
szerencsevadász kasztok, enyhítettünk a fegyverek szabályain, frissül a
bestiárium és mágiarendszer is a korábbinál jobban kiegyensúlyozott lesz. Fontos!
Idén is biztosan lesznek új kiegészítő szabályok, melyek csak erre a játékra
érvényesek!
Sok-sok ilyen skicc és tervezgető papíros született, melyek egy része a kukában landolt, a többivel találkoztok a larpon. |
DÍSZLET – KELLÉK – JELMEZ
Szeretnénk
jó pár látványos elemet felvonultatni. Ez biztosan erős oldalunk lesz ebben az
évben is. 2014 nyarán, már építettünk erre egy másik projectet, ott van a
tavaly vásárolt és még be sem mutatott várdíszlet, a falu alap épületeit már
papíron megterveztük (lesz belőle majd egy tucat), illetve több
látványos díszletelemet, vagy plusz „kalandos” helyszínt is beillesztettünk a
játékba! A kellékek terén jól jöttek a 3+1 Kalózpróba beszerzései és már, vagy megvásároltuk,
vagy készítjük a „történeti” kellékeket is. Illetve lesz idén is egy új „larp
monster”! Persze nem a gyermekeknek épített TULULUról beszélek és talán nem is
fog olyan nagyot ütni, mint egykor (2011) a KŐ GÓLEM, vagy nem lesz olyan barátságos,
mint ORI goblin, de reményeink szerint ez is elnyeri a tetszéseteket!
Épp befejeztük a remek hangulatú terepbejárást, melyet megörökítettünk egy selfivel. |
AUGUSZTUSI FINISH
Bele sem
merek gondolni, hogy mennyi feladatunk van…! :/ Most a hajrában fognak érkezni
a jelentkezések és az előtörténetek. Ezekkel a beérkezés sorrendjében és a
korábban meghatározott módon fogunk foglalkozni. Kérlek benneteket, hogy az
ALAP INFÓK között leírtakat igyekezzetek pontosan betartani, mert ezzel is
segítitek a munkánkat! Mostantól hetente legalább egyszer, de lehet, hogy
többször is luminás építőnapokat tart csoportunk, melyeken igyekszünk az
építőtábor munkáit előre legyártani. Kemény hetek várnak ránk, de megéri, ha
összejön egy remek játék! Nektek pedig egy 2 évig kitartó emlék.
JELENTKEZÉSEK
Mai állás
szerint 75 fő fb eventes jelentkező és 1 fő hivatalos jelentkezőnk van! :D Nem félünk,
hogy ez így marad, de a saját érdeketekben (előtörténetek miatt) küldjétek a hivatalos
jelentkezéseket is! ;)
Ééééés… végül,
azoknak a keveseknek üzenem, akik még vacilálnak, hogy esetleg jelentkezzen-e
hozzánk segítőnek, hogy: „NAGY SZÜKSÉG VAN RÁTOK! GYERTEK! SEGÍTSETEK NEKÜNK!”
AcC
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Na mit gondolsz...? Írd le, így megtudjuk mi is!