Kedves jelentkezők! Itt az idő, hogy egy kis mankót adjunk nektek a történethez, illetve az előtörténeti koncepcióitok beilleszthetősének érdekében. Sokan értik, de bizony olyanok is akadnak, akiknek kérdéseket vetett fel a novella. Érdemes, ha szükséges több alkalommal is elolvasni a történetet, hogy újabb és újabb apróságokat fedezzetek fel benne.... van mit! Ettől függetlenül egyértelműsítünk néhány dolgot. Az egyik az, hogy idén is 3 "alap" szekciót, tagozódást határoztunk meg:
- ALAPÍTÓK
- ÉBREDŐK
- KÍVÜLÁLLÓK
Milyen szekciót válasszak?
ALAPÍTÓK:
Történeti ok: Az alapító atyák, illetve Ollysan az utolsó alapító követői, szolgái, lekötelezettjei, hívei! Totális lojalitás! A helyi történetek és legendák, igazságtartalmának elfedése és a hatalom fenntartása a feladatuk. Bármi áron!
Játéktechnikai ok: Ajánljuk a rend-halál és halál jellemű karaktereknek. Pl.: halálosztagba elvakult harcosok, besúgók, fejvadászok, BM-ek, Boszorkányok, stb…!
ÉBREDŐK:
Történeti ok: Adwin atya követői. A tudást, a kutatás és a krad pap elméletének hívei. A valódi okok és helyi legendák kikutatás, illetve az életbenmaradás tölti ki a napjaikat. A papra és híveire szükség van! Fontos pozíciókat is töltenek be a faluban, mert csak Ők rendelkeznek 1-1 tudásanyaggal, vagy információval (Pl.: ispotály).
Játéktechnikai ok: Ajánljuk a nyomozni vágyó karaktereknek, akik nem félnek szembenézni a nehézségekkel és az ármánykodókkal. Pl.: aktív és tiszta lelkű kalandozók, tanult papok, élet, vagy rend jellemű karakterek.
KÍVÜLÁLLÓK:
Történeti ok: Virg a kocsmáros köré tömörülök, akiknek egy része kételkedik a falut vezető alapítók/alapító egyes döntéseiben de azt nem meri felülbírálni, így inkább a csak a csöndes suttogás és a háttérben figyelés marad a legtöbb esetben.
Játéktechnikai ok: Ajánljuk a szerencsevadászoknak, méregkeverőknek, intrikusoknak, a ködben rejtőző és káosz jellemű karaktereknek.
FIGYELEM!!! Random csapatok, vagy kalandozók:
Ahogy a novellából is kiderült, ebben a feszült helyzetben az alapítók szemmel tartanak mindent, sőt a település is összezár saját félelme okán. Mivel senki sem szeretne azon a bizonyos boncasztalon lekötözve várakozni, így nem ajánljuk azokat a koncepciókat, melyek egy random kalandozó csoport megjelenését helyezik előtérbe, vagy erre építenek fel bármilyen szálat. Szerintünk nem lesz túl hosszú életű az ilyen ötlet…! De ez már a játékon/játékosokon múlik!
Gyakorlatban, kérünk mindenkit, hogy a novellában tapasztalt feszült és zord hangulathoz igazítsa a karakterét! (Kivétel az előre leegyeztetett NPC-k, játékosok!) A karakteralkotásnál és előtörténet írásnál arra törekedjetek, hogy az a "MENEDÉK" nevű település történetéhez, mindennapi életéhez kapcsolódó legyen!
Milyen szekciót válasszak?
ALAPÍTÓK:
Történeti ok: Az alapító atyák, illetve Ollysan az utolsó alapító követői, szolgái, lekötelezettjei, hívei! Totális lojalitás! A helyi történetek és legendák, igazságtartalmának elfedése és a hatalom fenntartása a feladatuk. Bármi áron!
ALAPÍTÓK:
Történeti ok: Az alapító atyák, illetve Ollysan az utolsó alapító követői, szolgái, lekötelezettjei, hívei! Totális lojalitás! A helyi történetek és legendák, igazságtartalmának elfedése és a hatalom fenntartása a feladatuk. Bármi áron!
Játéktechnikai ok: Ajánljuk a rend-halál és halál jellemű karaktereknek. Pl.: halálosztagba elvakult harcosok, besúgók, fejvadászok, BM-ek, Boszorkányok, stb…!
ÉBREDŐK:
Történeti ok: Adwin atya követői. A tudást, a kutatás és a krad pap elméletének hívei. A valódi okok és helyi legendák kikutatás, illetve az életbenmaradás tölti ki a napjaikat. A papra és híveire szükség van! Fontos pozíciókat is töltenek be a faluban, mert csak Ők rendelkeznek 1-1 tudásanyaggal, vagy információval (Pl.: ispotály).
Játéktechnikai ok: Ajánljuk a nyomozni vágyó karaktereknek, akik nem félnek szembenézni a nehézségekkel és az ármánykodókkal. Pl.: aktív és tiszta lelkű kalandozók, tanult papok, élet, vagy rend jellemű karakterek.
KÍVÜLÁLLÓK:
Történeti ok: Virg a kocsmáros köré tömörülök, akiknek egy része kételkedik a falut vezető alapítók/alapító egyes döntéseiben de azt nem meri felülbírálni, így inkább a csak a csöndes suttogás és a háttérben figyelés marad a legtöbb esetben.
Játéktechnikai ok: Ajánljuk a szerencsevadászoknak, méregkeverőknek, intrikusoknak, a ködben rejtőző és káosz jellemű karaktereknek.
FIGYELEM!!! Random csapatok, vagy kalandozók:
Ahogy a novellából is kiderült, ebben a feszült helyzetben az alapítók szemmel tartanak mindent, sőt a település is összezár saját félelme okán. Mivel senki sem szeretne azon a bizonyos boncasztalon lekötözve várakozni, így nem ajánljuk azokat a koncepciókat, melyek egy random kalandozó csoport megjelenését helyezik előtérbe, vagy erre építenek fel bármilyen szálat. Szerintünk nem lesz túl hosszú életű az ilyen ötlet…! De ez már a játékon/játékosokon múlik!
FIGYELEM!!! Random csapatok, vagy kalandozók:
Ahogy a novellából is kiderült, ebben a feszült helyzetben az alapítók szemmel tartanak mindent, sőt a település is összezár saját félelme okán. Mivel senki sem szeretne azon a bizonyos boncasztalon lekötözve várakozni, így nem ajánljuk azokat a koncepciókat, melyek egy random kalandozó csoport megjelenését helyezik előtérbe, vagy erre építenek fel bármilyen szálat. Szerintünk nem lesz túl hosszú életű az ilyen ötlet…! De ez már a játékon/játékosokon múlik!
Gyakorlatban, kérünk mindenkit, hogy a novellában tapasztalt feszült és zord hangulathoz igazítsa a karakterét! (Kivétel az előre leegyeztetett NPC-k, játékosok!) A karakteralkotásnál és előtörténet írásnál arra törekedjetek, hogy az a "MENEDÉK" nevű település történetéhez, mindennapi életéhez kapcsolódó legyen!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Na mit gondolsz...? Írd le, így megtudjuk mi is!