2015. augusztus 5., szerda

NÉHÁNY FONTOS ÉS AKTUÁLIS HÍR

 
Aspin és Agnus egy újabb éjszakába nyúló főszervezői meetingen a Lumina Cornu Klub főhadiszállásán.

Sziasztok jelentkezők, érdeklődők, barátaink! Hálásan köszönjük a türelmeteket! Talán még nem is volt ilyen szervezői év, amikor mindenki ilyen kedves figyelemmel és türelemmel fordul szervezői gárdánk felé. Sok energiát takarítunk meg ezzel, melyet szintén a szervezésre fordíthatunk.


Ehhez kapcsolódik az első hír. Mivel mi magunk, minden igyekezetünk ellenére sem tudtuk tartani a beharangozó posztban tervezett megjelenési dátumokat és általában mindennel kb. 1 hetet késtünk, így nem is volt kérdés, hogy a karakterek háttértörténetének határidejét szintén meghosszabbítjuk. Az új határidő augusztus 9-e (vasárnap – 23 óra). Köszönjük, hogy az eddig beküldött előtörténetek tartották a kért fél oldalas hosszúságot, illetve többnyire lényegre törő stílusban íródtak! Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a jelentkezésimankó, a novella és a szervezők is segítségedre vannak, hogy megtaláld a számodra megfelelő oldalt!

POLGÁRI jelentkezés esetén a kaja ára 1000 Huf / fő / alkalom!

Van egy másik fontos határidőnk is. Ugye emlékeztek, korábban már leírtuk, hogy csak korlátozott számba tudunk étkezést biztosítani (POLGÁRI jelentkezés), ami max. 50 fő. Eleddig szépen telik a POLGÁRI jelentkezők száma. Eddig 30-35 főnél tartunk a szervezők étkeztetésével együtt. Nos! A maradék helyet, aki kapja, marja! Egyébként pedig augusztus 14-én pénteken mindenképpen lezárjuk az étkezésre jelentkezők névsorát! Addig, aki bujt, aki nem, ha nem is telik meg az 50 fő, akkor is kénytelenek vagyunk határt szabni, támogatónk, önkéntes szakácsunk Szabó László a helyi műv.ház egyik vezetőjének kérésére.


Egyéb infók: megjelent a fb eventen 2 szavazás. Az egyik a prehistről szól, melyre jó lenne, ha nagyobb számban szavaznátok az eddigieknél. A kérdés egyszerű legyen, vagy sem? Kérnénk, hogy aktivizáljátok magatokat! A másik a hagyományos táncosszilveszteri köszöntésről szól. Itt előre kiválaszthatjátok a zenét, illetve, ha eredmény születik, akár a koreográfiát is feltesszük, ha egy kicsit szeretnétek gyakorolni! :D Előre is köszönjük az aktivitást!

Ahogy számoltuk minimum 10-12 db walkie talkie-ra lenne szükségünk a zavartalan lebonyolításhoz.
Még néhány dolog. Idén is szükségünk lenne walkie talkie-ra. Igyekszünk minél többet a saját ismeretségi köreinkből összegyűjteni, de vélhetőleg nagy szükség lesz a TI segítségetekre is. Tehát, akinek van ilyen a birtokában és nem fél kölcsönadni számunkra a JÁTÉK idejére, arra nagy tisztelettel igényt tartanánk! Előre is köszönjük a segítséget! Nagy örömünk, hogy lassan, de gyarapszik a segítők és NJK-k száma! Ettől függetlenül, nem is kell mondanom, hogy még mindig elkel a segítség! Aki eddig tétovázott jelentkezzen segítőnek! Infók itt!

Még az M1 "királyi" Tv munkatársa és az Urbán Grafika is a luminás logó finomításán dolgozik szabadidejében! :) 
Hogy a szervezésről is írjak valamit, nagy munkában vagyunk! Alakulnak, készülnek, formálódnak, a közvetlen történeti szálak, qvestek, kellékek, jelmezek, díszletek. Az idő nagyon fogy, így a pánik egyre többet üti fel a fejét, de remélem, hogy a következő héten egy megnyugtatóbb és kevesebb civil elfoglaltsággal teli időszak következik, melyben csak az előttünk álló nagy feladatra kell koncentrálnunk!   

Agnus és a klub támogatója Perlaki Csaba a Perlaki Reklámstúdió tulajdonosa, aki már számos különleges díszletet, kelléket, jelmezt alkotott számunkra! Innen is köszönet a segítő munkájáért! 
AcC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na mit gondolsz...? Írd le, így megtudjuk mi is!