Aspin és Agnus egy újabb éjszakába nyúló főszervezői meetingen a Lumina Cornu Klub főhadiszállásán. |
Sziasztok jelentkezők, érdeklődők, barátaink! Hálásan köszönjük a türelmeteket! Talán még nem is volt ilyen szervezői év, amikor mindenki ilyen kedves figyelemmel és türelemmel fordul szervezői gárdánk felé. Sok energiát takarítunk meg ezzel, melyet szintén a szervezésre fordíthatunk.
Ehhez
kapcsolódik az első hír. Mivel mi magunk, minden igyekezetünk ellenére sem
tudtuk tartani a beharangozó posztban tervezett megjelenési dátumokat és
általában mindennel kb. 1 hetet késtünk, így nem is volt kérdés, hogy a
karakterek háttértörténetének határidejét szintén meghosszabbítjuk. Az új
határidő augusztus 9-e (vasárnap – 23 óra). Köszönjük, hogy az eddig beküldött
előtörténetek tartották a kért fél oldalas hosszúságot, illetve többnyire
lényegre törő stílusban íródtak! Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a jelentkezésimankó, a novella és a szervezők is segítségedre vannak, hogy megtaláld a számodra
megfelelő oldalt!
POLGÁRI jelentkezés esetén a kaja ára 1000 Huf / fő / alkalom! |
Van egy
másik fontos határidőnk is. Ugye emlékeztek, korábban már leírtuk, hogy csak
korlátozott számba tudunk étkezést biztosítani (POLGÁRI jelentkezés), ami max.
50 fő. Eleddig szépen telik a POLGÁRI jelentkezők száma. Eddig 30-35 főnél
tartunk a szervezők étkeztetésével együtt. Nos! A maradék helyet, aki kapja, marja!
Egyébként pedig augusztus 14-én pénteken mindenképpen lezárjuk az étkezésre
jelentkezők névsorát! Addig, aki bujt, aki nem, ha nem is telik meg az 50 fő,
akkor is kénytelenek vagyunk határt szabni, támogatónk, önkéntes szakácsunk
Szabó László a helyi műv.ház egyik vezetőjének kérésére.
Egyéb infók:
megjelent a fb eventen 2 szavazás. Az egyik a prehistről szól, melyre jó lenne,
ha nagyobb számban szavaznátok az eddigieknél. A kérdés egyszerű legyen, vagy
sem? Kérnénk, hogy aktivizáljátok magatokat! A másik a hagyományos táncosszilveszteri köszöntésről szól. Itt előre kiválaszthatjátok a zenét, illetve,
ha eredmény születik, akár a koreográfiát is feltesszük, ha egy kicsit
szeretnétek gyakorolni! :D Előre is köszönjük az aktivitást!
Ahogy számoltuk minimum 10-12 db walkie talkie-ra lenne szükségünk a zavartalan lebonyolításhoz. |
Még néhány
dolog. Idén is szükségünk lenne walkie talkie-ra. Igyekszünk minél többet a
saját ismeretségi köreinkből összegyűjteni, de vélhetőleg nagy szükség lesz a
TI segítségetekre is. Tehát, akinek van ilyen a birtokában és nem fél
kölcsönadni számunkra a JÁTÉK idejére, arra nagy tisztelettel igényt tartanánk!
Előre is köszönjük a segítséget! Nagy örömünk, hogy lassan, de gyarapszik a
segítők és NJK-k száma! Ettől függetlenül, nem is kell mondanom, hogy még
mindig elkel a segítség! Aki eddig tétovázott jelentkezzen segítőnek! Infók itt!
Még az M1 "királyi" Tv munkatársa és az Urbán Grafika is a luminás logó finomításán dolgozik szabadidejében! :) |
Hogy a
szervezésről is írjak valamit, nagy munkában vagyunk! Alakulnak, készülnek,
formálódnak, a közvetlen történeti szálak, qvestek, kellékek, jelmezek,
díszletek. Az idő nagyon fogy, így a pánik egyre többet üti fel a fejét, de
remélem, hogy a következő héten egy megnyugtatóbb és kevesebb civil
elfoglaltsággal teli időszak következik, melyben csak az előttünk álló nagy
feladatra kell koncentrálnunk!
Agnus és a klub támogatója Perlaki Csaba a Perlaki Reklámstúdió tulajdonosa, aki már számos különleges díszletet, kelléket, jelmezt alkotott számunkra! Innen is köszönet a segítő munkájáért! |
AcC
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Na mit gondolsz...? Írd le, így megtudjuk mi is!